Класика Проза Усяка всячина Прислів'я, приказки Перевiр себе! Хихітня Відгуки



*

Хихітня

Маркетинг. Жіночий курс.

1. На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і кажеш: “Зі мною класно в ліжку”. Це прямий маркетинг.

2. Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Один з твоїх друзів підходить до нього і каже: “З нею класно в ліжку”. Це реклама.

3. На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і просиш номер телефону. На наступний день ти дзвониш йому і кажеш: “Зі мною класно в ліжку”. Це телефонний маркетинг.

4. На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти піднімаєшся і поправляєш плаття, підходиш до нього і наливаєш йому напій. Ти кажеш: “Дозвольте” і підходиш до нього ближче, щоб поправити йому краватку, і одночасно торкаєшся грудьми його руки, а потім кажеш: “До речі, зі мною класно в ліжку”. Це піар.

5. На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Він підходить до тебе і каже: “Я чув, з тобою класно в ліжку”. Це впізнаваний бренд.

6. На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти вмовляєш його піти з твоєю подругою. Це торгове представництво.

7. Твоя подруга не задовольняє його, тому він дзвонить тобі. Це технічна підтримка.

8. Ти на дорозі на вечірку і раптом тобі в голову приходить думка, що в тих будинках, повз яких лежить твій шлях, може бути багато симпатичних чоловіків. Ти залазити на дах одного з будинків, розташованих ближче до центру і кричиш на все горло: “Зі мною класно в ліжку!” — Це спам.

9. На вечірці ти бачиш кілька симпатичних хлопців. Ти всім їм пишеш записки про те, як з тобою буде класно в ліжку. Це директ-мейл.

10.Ти приходиш на вечірку, бачиш обладнаного хлопця, підходиш до нього і кажеш “підемо наверх, я дуже гарна в ліжку”. А він каже “я не можу, бо люблю хлопчиків” — це невірний вибір цільової групи.

11. На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Шляхом хитрих махінацій ти влаштовуєш брудну склоку між присутніми дівчатами, а сама залишаєшся осторонь. Коли всі поб’ються, ти говориш “підемо звідси! до речі, зі мною класно в ліжку!” — це чорний піар.

12. Ти приходиш на вечірку і говориш “Зі мною круто в ліжку, але за моє тіло хочу шоколад і шампанське”. Це бартер.

13. Ти приходиш на вечірку, а там купа гарних дівчат. Ти приспускається бретельку і кажеш: “Зі мною круто в ліжку і шоколаду з шампанським не треба” — це демпінг.

14. На вечірці ти не користуєшся успіхом. Ти біжиш в центр пластичної хірургії і робиш себе схожою на Мерелін Монро. Це плагіат.

15. На вечірці ти відразу голосно заявляєш — “Хто цікавиться яка я в ліжку — за мною!” І відводити їх на іншу вечірку. Це позиціонування ...

16. На вечірку ти взагалі не пішла, але кажуть там тільки про те, як ти хороша в ліжку. Це розкручена торгова марка.

17. Вечірка проходить у тебе вдома і запрошені тільки хлопці з якими ти переспала. Це конференція розробників.

18. Ти прийшла на вечірку з подругами, і ви разом бачите симпатичного хлопця. Кожна з вас розповідає як круто з нею в ліжку і що вона за це хоче отримати. Це тендер.

19. Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш багато симпатичних хлопців. Ти говориш, що з тобою дуже класно в ліжку і переспати з тобою зможе той, хто запропонує більше шампанського і шоколаду. Це аукціон.

20. Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що тебе звуть Леська. Всі знають як добре в ліжку з Свєтку. При цьому Свєтка знає, що ти видала себе за неї. За цей Свєтка отримує шоколадку. Це франчайзинг.

21. Ти приходиш на вечірку з подругою. На вечірці всі знають, що з тобою добре в ліжку, ти їм рекомендуєш подругу і кажеш, що ти її всьому навчила і вона знає все те, що знаєш ти. Вранці Ви ділите шампанське і шоколадки між собою. Це передача технології та науково-технічна кооперація.


 

*
Нагору