Класика Проза Усяка всячина Прислів'я, приказки Перевiр себе! Хихітня Відгуки



*

Хихітня

Повний чоловічий курс “Маркетинг і економіка для чайників”

•••

Ви бачите надзвичайно красиву жінку на вечірці. Ви підходите до неї і говорите: “Я чудовий в ліжку”. Це — Прямий Маркетинг (DirectMarketing).

•••

Ви на вечірці в компанії друзів і бачите надзвичайно красиву жінку. Один з ваших друзів наближається до неї і, вказуючи на вас, каже: “Він чудовий в ліжку”. Це — Реклама.

•••

Ви бачите надзвичайно красиву жінку на вечірці. Ви наближаєтеся до неї і берете у неї телефонний номер. Наступного дня ви телефонуєте і заявляєте: “Привіт, я чудовий в ліжку”. Це називається Телемаркетинг (Telemarketing).

•••

Ви на вечірці і бачите надзвичайно красиву жінку. Ви підводитеся, поправляючи краватку, ви підходите до неї і частуєте її напоєм. Ви розчахуєте перед нею двері, піднімаєте її сумочку, коли вона упускає її, пропонуєте підвезти, а потім кажете: “Між іншим, я чудовий в ліжку”. Це вже піар (PublicRelations).

•••

Ви на вечірці і бачите надзвичайно красиву жінку. Вона повільно підходить до вас і каже: “Я чула, ти чудовий в ліжку”. Це — вже Добре Розкручений Бренд (BrandRecongnition).

•••

Ви ловите себе на думці, що в ліжку з вами лежить дівчина. Ви п’яний, накурений і навіжений. Коллегіально народжується спонтанне бажання перевірити наскільки ви гарні в цій самій ліжку. Це — горила маркетинг (Guerilla Marketing)

•••

Ваша мама запрошує вашу подружку, яка випадково зайшла в гості, на приватну розмову в кухні. Як би між іншим, вона розповідає, що незважаючи на вік, ваш батько — “ще той бешкетник”, а синуля — весь у папочку. Це — стимулюючий маркетинг (Incentive Marketing).

•••

До вас звертається знайома з проблемою подруги, яка бажає мати здорову дитину від здорового чоловіка. Це — консорціум (Consortium).

•••

Щоб помститися гаїшнику, який постійно вас штрафує, ви переконуєте його дружину в тому, що ви чудові в ліжку і вона вирішує це перевірити. Це — конверсійний маркетинг.

•••

Жіноче прагнення перевірити наскільки ви гарні, не заходить далі попередніх ласк. Це — макромаркетинг.

•••

Ви по черзі доводите свою постільну перевагу спочатку перед однією жінкою, потім — перед її старшою сестрою, потім — перед її чарівною тіткою і т.п. Це — багаторівневий маркетинг (MLM).

•••

Ви один на один у квартирі з відключеним телефоном. На вулиці — хурделиця, на столі — купка листівок з жіночими захопленнями щодо вашого постільного таланту. Це — індивідуальний маркетинг.

•••

Ви відчуваєте необхідність в частій зміні жінок, які декларують вашу перевагу в ліжку. Це — маркетинг-мікс.

•••

Перш ніж вам належить ще тільки познайомитися з тією, від якої ви почуєте заповітні слова, ви накачуєтесь пивом і сметаною. Це — підтримуючий маркетинг.

•••

Ви подовжили свою гідність хірургічним шляхом і тепер всі жінки зобов’язані упевнитися у ваших блискучих можливостях. Це — операційний маркетинг.

•••

Всім різновидам інтиму ви віддаєте перевагу тільки деяким. Це — маркетинг осіб.

•••

Не дивлячись на те, що вона вважає вас чудовим, постійно просить зв’язати і побити. Це — протидіючий маркетинг.

•••

У ювенальний період становлення вашої особистості, більш доросла жінка, що вступила з вами в зв’язок, стверджує, що ви чудовий коханець. Це — розвиваючий маркетинг.

•••

Твердження про вашу перевагу ви чуєте від неї не після акту, а безпосередньо після дарування якоїсь приємної дрібниці. Це — маркетинг товарно-диференційований.

•••

І нарешті, якщо ви так давно її хотіли і навіть не очікували почути, що ви — сама досконалість, вже після того, як все трапилося, то це — цільовий маркетинг.

•••

*
Нагору