Класика Проза Усяка всячина Прислів'я, приказки Перевiр себе! Хихітня Відгуки



*

Якщо ваші стосунки спричинені похіттю — нічого гарного не вийде

На відміну від загальноприйнятих уявлень, християни не сприймають секс як щось погане, з чим треба просто змиритися. Бог створив секс і задумав його як щось гарне й надзвичайно приємне. Секс — це не простий засіб завагітніти: він був задуманий як жагуче і яскраве вираження любові, що приносить радість. Крім того, Бог передбачив і контекст для сексу — шлюб довжиною в життя між одним чоловіком і однією жінкою. Сучасна англомовна культура майже відмовилася від такої ідеї. Чи належить також й християнам відмовитися від неї як від неактуальної, неадекватної, не відповідній цій епосі, чи, може, ця ідея несе в собі позачасові принципи?

Із практичної точки зору Боже призначення сексу дає безліч переваг. Воно захищає від захворювань, що передаються статевим шляхом, що важливо для нас з вами й надзвичайно важливо для тих частин світу, де жертвами СНІДу стають цілі райони. Воно також захищає від небажаної вагітності поза шлюбом.

Якщо секс має місце тільки в шлюбі, це допомагає уникнути хворобливого й пагубного порівняння різних сексуальних партнерів, а також випадків, коли один партнер закоханий, а інший зацікавлений лише в банальному досягненні оргазму.

Сексуальні спонукання й бажання можуть викликати залежність.

Хтось один раз підмітив, що сексуальні бажання мають двигун Феррарі з гальмами велосипеда. Якщо збуджувати й харчувати сексуальні бажання нездоровим чином, буде все важче залишатися вірним у шлюбі, а невірність приносить жахливі емоційні страждання. Статистика розлучень віддзеркалює наслідки сучасних сексуальних “цінностей”.

Ідеологічні мотиви

Практичні причини самі по собі це досить серйозна підстава для того, щоб підтримати біблійне вчення про секс. Однак є й більш фундаментальні причини для того, щоб відкласти сексуальні відносини до вступу в шлюб. Бог створив секс не просто для того, щоб ми одержували оргазм; секс — це вираження любові й фізичної близькості.

Сексуальні відносини це — важливе й значиме явище. Якщо використовувати їх не за призначенням, наслідки можуть бути руйнівними й спустошливими. Як приклад хочу привести історію про те, як одна людина подала в суд на виробника своєї газонокосарки. Справа в тому, що чоловік серйозно постраждав, намагаючись підстригти живий пліт за допомогою газонокосарки, і тому заявляв, що в інструкції не говорилося, що не можна використовувати газонокосарку у таких цілях. Те ж саме можна сказати й про секс: у нього є унікальне призначення, але використання цього потужного інструменту не за “інструкцією виробника” може викликати серйозні наслідки.

Щоб зрозуміти біблійний погляд на секс, необхідно усвідомити різницю між любов’ю й похіттю. Любов поважає й цінує об’єкт своєї любові, шукає для нього найкращого, повністю зосереджена на ньому. У любові немає егоїзму, вона жертвенна й безроздільно пов’язана із присвятою. Похіть, навпаки, прагне використовувати речі або людей, щоб задовольнити власні потреби й потурати власним бажанням. Похіть думає тільки про себе, по суті егоїстична й відкидає присвяту.

Любов і похіть — повні протилежності. Вони перебувають у прямому протиріччі один одному. Задайте собі питання, щоб перевірити, чи є ваші сексуальні відносини проявом любові або похоті: “Чи хочу я поважати й цінувати тебе, віддаючи себе тобі?” або “Чи хочу я використовувати тебе як засіб задоволення мого бажання, засіб досягнення оргазму? Чи хочу я одержувати від тебе те, що мені потрібно?” Якщо Бог справді задумав секс, як вираження любові, то використання його заради похоті, — тонкий і найвищою мірою небезпечний обман.

Роль шлюбу

Шлюб — це глибока таємниця, з’єднання двох людей в одне ціле. Він не гарантує любові й не приводить до її появи, але якщо приймати його серйозно, як безумовну обіцянку вірності й відданості на все життя, він допомагає провести розходження між любов’ю й похіттю. Як лакмусовий папірець показує наявність кислоти, так і шлюб показує присутність присвяти. Як довідатися, чи досить ми любимо когось, щоб вступити з ним у статеві відносини? Просто дайте відповідь на питання, яке ставить нам шлюб: чи бажаєте ви присвятити себе цій людині на все життя?

Шлюб — це ще й захист, свого роду страхувальний канат. Ніхто не досконалий, усі схильні помилятися. То як же можна бути впевненим у любові партнера, з огляду на всі наші недоліки й помилки? Де гарантії? Відповіддю знову буде присвята. Якщо немає присвяти — любов не справжня, і секс зводиться до фізичного оргазму, для одержання якого з технічної точки зору партнер зовсім не обов’язковий.

Висновок

Похіть володіє міццю спокуси, але вона в корені егоїстична й абсолютно протилежна любові. Якщо підкидати їй все нову й нову їжу, стимулювати й живити її, ми неминуче будемо скочуватися до самотності, ізоляції, непевності й порожнечі. Що буде, коли оргазм стане повсякденним, коли не буде приносити колишнього задоволення, коли ми залишимося один на один з болем провини й самотності?

Любов і присвята — досить дорога й важка праця, для якої необхідна повага, прощення й жертовність. І все-таки, це реальна можливість звільнитися від самотності, підозрілості й розпачу, що вразили сучасність. Якщо підмінювати любов похіттю, у нас залишаться лише безглузді відчуття, які в остаточному підсумку втрачають свою новизну й не приносять нічого, крім фізичного задоволення.

Бог призначив нам бути людьми вільними від влади й рабства похоті, такими, які пізнали щиру любов. Ніхто з нас не виправдає очікування Бога, котрий ставить знак рівності між безладними статевими зв’язками й похітливими думками. І все-таки Він пропонує нам повне прощення, щоб ми могли встановити глибокі й особисті відносини з Ним. Тоді любов у відносинах з Богом проектується й на відносини один з одним. Кожен з нас стоїть перед вибором: прийняти пропозицію Бога й прагнути до життя, у якому царює Його любов, або відкинути Його й жити по-своєму.

*
Нагору